קורס כלכלת המשפחה ואימון

shana_tovaראש השנה כבר בפתח, בטח את יודעת זאת גם בלי שאזכיר לך.

הרבה מאמינים שמה שקורה בראש השנה, ילווה אותנו במהלך השנה כולה.

אם יהיה שמח בחג, כל השנה תהיה שמחה.

אם יהיה שפע בחג, כל השנה תהיה שנת שפע.

אם יש עכשיו הפתעות טובות, כל השנה תפתיע בטוב…

וכמובן גם ההיפך…..

אני רוצה להתמקד רק בטוב.  אני מאמינה שראש השנה יכול לסמל את מה שיקרה במהלך השנה כולה. אבל זה גם מאוד תלוי במה שאני רוצה ומוכנה לעשות כדי להפוך את השנה כולה לשנה טובה.

במקום להשאיר את מה שיקרה ליד הגורל, אני רוצה לשלוט במה שיקרה. נכון, אי אפשר לשלוט בכול. יש גורמים שאין לנו שליטה עליהם: אנחנו לא יכולות להשפיע על מזג האוויר. סופות כמו שהיו לאחרונה בארה"ב, זה ממש לא בשליטתנו. גם לא רעידות אדמה איומות כמו במקסיקו לאחרונה וגם לא מפולות בוץ או אסונות אחרים.

בכול זאת יש דברים שהם בשליטנו. ועליהם אני רוצה לקחת אחריות אישית. כי אחריות ופעולה הם הסוד להצלחה. לקיחת אחריות והתנהלות אסרטיבית יכולה להשפיע לטובה על החיים שלי, שלך, של המשפחה שלך. בכול מצב.

לא תמיד זה קל לקחת אחריות, יותר קל לסמוך על אחרים. וכשלא מצליח, זה כל כך קל להאשים את האחר…..

בימים הקרובים מתחילה שנה חדשה וזה הרבה פעמים זמן לחשבון נפש. איפה הייתי בשנה הזאת? מה קידמתי בשנה האחרונה? מה השגתי בשנה הזאת? שנה חדשה היא הרבה פעמים נקודת ציון שקל לעשות בה חשבון נפש ולהגיע להחלטות, קטנות או גדולות.

אז מה את רוצה לשפר בחיים שלך בשנה הקרובה?

אם את לבד, אולי את רוצה זוגיות,

אם את בזוגיות, אולי את רוצה לשפר אותה?

או רוצה יותר חופשות? לטייל בארץ או בעולם?

או רוצה להיות יותר בריאה ופחות מודאגת?

ואולי את רוצה שיהיה לך יותר כסף כדי להחליף רכב ישן?

והרשימה עוד ארוכה ורק את יודעת מה באמת את רוצה.

מרגע שאת יודעת, את יכולה לקחת אחריות על הרצון שלך, אולי אפילו נגיד על התשוקה שלך. ברגע שאת יודעת מה בדיוק את רוצה, את יכולה להתחיל לעשות פעולות שיקרבו אותך אל הגשמת הרצון הזה.

למשל, אם את רוצה זוגיות, תבדקי עם עצמך איזה בן זוג את רוצה, בן כמה, היכן הוא נמצא ומה את יכולה לעשות כדי לפגוש אותו. תתחילי בחשיבה ותדמייני לעצמך איזה כיף למצוא את הבחור הזה שתמיד חלמת עליו. אבל אל תסתפקי בחלומות, תתחילי גם לעשות!  מה את צריכה לעשות כדי שזה יקרה? כי סביר להניח שאם לא תעשי משהו, הוא לא ייפול מהגג ישר אל זרועותייך…

אם את רוצה יותר חופשות, תתכנני היכן את רוצה את החופש הזה ומתי. מה את יכולה וצריכה לעשות כדי שתוכלי לצאת לחופשה הזאת. אולי את צריכה להתחיל לחסוך כסף, אולי את צריכה להודיע לבוס שאת מבקשת חופש, אולי את צריכה להגדיל הכנסות כי ההכנסה העכשווית לא מאפשרת לך לחסוך…

אני זוכרת סיפור של אחד הלקוחות שלנו: הוא רצה מאוד לנסוע לחופשת סקי בחורף יחד עם החברים שלו, אבל לא היה לו מספיק כסף למימון החופשה. לכן, הוא החליט לעבוד ביום שישי, זה היום החופשי שלו, ואת כל הכסף שהרוויח בימי שישי הוא חסך לחופשת הסקי. ואיזה חופשה מתוקה הייתה לו!

אם בעוד שנה מהיום, את רוצה לעשות חשבון נפש ולדעת ולהרגיש שהצלחת להשיג בשנה הזאת את החלומות שלך, אני בטוחה שתהיה לך שנה נהדרת!

לכן, תרשמי עכשיו מה את רוצה להגשים השנה, ובמהלך כל השנה תעשי את הפעולות והצעדים שיעזרו לך להגשים את השאיפות שלך. ככה את לוקחת אחריות על החיים שלך וככה את יוצרת לעצמך חיים טובים ומספקים.

מניסיוני היום אני יודעת שאם את מאוד רוצה משהו ואת מדויקת וגם עושה את הפעולות הנדרשות, היקום כולו בא לעזרתך ועוזר לך להגשים את החלום שלך. לפעמים בדרך לא מוסברת, לא ברורה, אבל זה קורה. תקראי לזה נס אם את רוצה.

אנו מאחלות לך שתהיה לך שנה מופלאה, שנה של ניסים, מבורכת ומתוקה, ממש כמו תפוח בדבש.

#     #     #     #     #

חלק מהעשייה יכול להיות גם קבלת עזרה.

אם את במינוס וחובות וצריכה עזרה בניהול הכסף, לקראת ראש השנה את יכולה לרכוש את הספר שלנו במחיר הנחה מיוחד. כל מי שירכוש את הספר, גם יקבל מאתנו שיחת ייעוץ כלכלית במתנה לכבוד החג. אם מצבך הכלכלי טוב ואינך צריכה עזרה, את מוזמנת לקנות את הספר למישהו שאת מכירה ואוהבת, הוא יודה לך על המתנה המיוחדת שתעזור לו לשקם את החיים הכלכליים שלו.

לחצי כאן כדי לקבל פרטים על הספר

לחצי כאן כדי לקבל פרטים על הספר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן