קורס כלכלת המשפחה ואימון

הפער בהכנסות בין עניים לעשירים בישראל, עולה כל הזמן והוא מהגבוהים בעולם. ארבעת העשירונים התחתונים בישראל, מוגדרים כעניים. רובם מתקיימים על קצבאות שונות, בעיקר מהביטוח הלאומי.

גם זה כשלעצמו עצוב, שמי שמתקיים מקצבה של המדינה, מוגדר כמעט באופן אוטומטי כעני.

אנחנו בטוחות שאת לא שייכת לארבעת העשירונים האלה, אבל המצב הכלכלי של משפחות רבות, שנמצאות מעל ארבעת העשירונים האלה, בהחלט גם כן לא פשוט.

אולי גם מצבך הכלכלי לא משהו. אולי גם את חווה לחצים ומתחים על רקע כלכלי, חסר לך כסף כל חודש ולא משנה מה את עושה, עדיין את חווה מחסור בכסף.

המירוץ הזה אחרי כסף יכול להיות מתיש ומאוד ומתסכל. בעיקר כאשר את עושה את כל המאמצים לשנות את המצב הכלכלי שלך ובכול זאת לא מצליחה.

קודם כל חשוב שתדעי, שאת לא אשמה במצב הקשה שלך. זה לא עוזר שתאשימי את עצמך או את בן הזוג שלך או את שר האוצר או את ראש הממשלה או את יוקר המחיה ועוד…

נכון, החיים כאן לא פשוטים, המיסים כבדים, שעות העבודה מרובות, יוקר המחיה גבוה ודירות עולות ביוקר, ואם אין לך דירה משלך, גם השכירות גבוהה מאוד.

אז מה הסיבה לקשיים שאת חווה? הסיבה פשוטה מאוד: חוסר ידע כלכלי. כי אף פעם, אף אחד, לא לימד אותך על התנהלות כלכלית. לא בבית הספר, לא בתיכון, לא באוניברסיטה.

כך קורה שמתוך חוסר ידע, את עושה טעויות. הטעויות האלה עולות לך ביוקר!

כמו למשל: כשאין לך מספיק כסף, את בלחץ, לכן את קצרת רוח, רבה עם בן הזוג, או עם הילדים, או עם הבוס שלך, או עם ההורים. כי את חסרת סבלנות, והמתח הורג אותך מבפנים…

כשהלחץ הזה נמשך יותר מידי זמן, המתח הזה גורם גם למחלות פיזיות. לא סתם יש היום ממש מגיפה של מחלת הסכרת. גם בארץ וגם בעולם. ומה עם כאבי הראש? וכאבי הלב? ומחלות כלי דם? ומחלות אוטואמוניות?

כי הכסף משפיע על כל הרבדים בחיים! כשאין מספיק, זה גורם להרבה צרות.

נכון, את צודקת, כסף לא יקנה לך אושר. אבל כשיש לך מספיק כסף לכל מה שאת צריכה, אז את חיה חיים הרבה יותר רגועים, הרבה יותר נוחים. בסופו של דבר, כשיש לך מספיק כסף, החיים שלך דבש.

עכשיו את יודעת שכאשר יש מספיק כסף, החייים שלך יכולים להיות הרבה יותר יפים ומאושרים, אבל את בטח שואלת את עצמך, איך את יכולה לשנות את המצב הכלכלי שלך, איך באמת יהיה לך יותר כסף.

התשובה מאוד פשוטה: אם המצב שלך נגרם בגלל חוסר ידע, כי אף אחד אף פעם לא לימד אותך לנהל כסף, אז הפתרון המתבקש הוא להתחיל ללמוד על כסף!!!

האמת, ללמוד בלבד זה לא מספיק. זה רק הצעד הראשון. הצעד הבא המתבקש, הוא להתחיל ליישם את כל מה שאת לומדת.

אם רק תלמדי ולא תעשי כלום עם הידע הזה, זה כמו לקנות קרם לחות טוב ויקר ולהשאיר אותו ללא שימוש על המדף של שידת האיפור או האמבטיה ולצפות שמצב העור שלך ישתפר. נכון לא הגיוני?

אותו דבר עם לימודים על כסף. כדי שהמצב הכלכלי שלך ישתפר את חייבת ללמוד על כסף וגם מיד להתחיל לעשות שינויים בהתנהלות הכלכלית שלך.

אם תתמידי בעשייה ותיישמי את מה שאת לומדת, תוך 3 חודשים תוכלי לצאת מהמינוס, תוכלי להתחיל לחסוך ותוכלי להתחיל גם להשקיע את הכסף שאת חוסכת, כדי שהכסף יתחיל לעבוד בשבילך!

כן, זה לא חלום, זה אפשרי. זה קרה לי וזה קרה לאלפי לקוחות שלנו במהלך העשור האחרון.

והיום יש לנו הצעה בשבילך: בכול מקום יש עכשיו הנחות על מוצרים רבים. ההנחות האלה מוציאות לך כסף מהכיס ומחמירות את מצבך הכלכלי.

במקום זאת תשקיעי בתוכנית כלכלית שתוציא אותך מהמינוס תוך 3 חודשים, לתמיד! כדי שיהיה לך ממחר יותר כסף בכיס ובחשבון הבנק. כדי שתוכלי לקנות לילדים שלך ולמשפחה שלך את כל מה שהם צריכים, בלי חובות, בלי הלוואות, בלי דאגות של כסף ובלי צרות מהבנק.

ככה גם אם לא תהיי עשירה, תקטיני את הפער בינך לבין העשירים ותחיי חיים נוחים ומאושרים.

עכשיו לכבוד חודש ההנחות המטורף תקבלי קורס אינטרנטי ליציאה מהמינוס לתמיד בהנחה של 60% !!!

בקורס תגלי איך לצאת מהמינוס בקלות ובפשטות ואיך יהיה לך מספיק כסף כדי לקנות כל מה שחשוב לך בלי מינוסים ובלי הלוואות!

>>לפרטים לחצי כאן<<

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן